عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 45443
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



...باور كن

 

 باورکن صدامو باورکن

صدایی که تلخ و خسته ست

باورکن قلبمو باورکن

قلبی که کوهه ما شکسته ست

باورکن دستامو باور کن

که ساقه ی نوازشه

باورکن چشم منو باورکن

که یه قصیده خواهشه

وسوسه ی عاشق شدن الهتاب لحظه هامه

حسرت فریاد کردن اسم کسی باصدامه

اسم تو هر اسمی که هست مثل غزل چه عاشقانه ست

پر وسوسه مثل سفر مثل غربت صادقانه ست

باور کن اسممو باور کن

من فصل بارون و برگم

مطرود باغ و گل و شبنم

درختم درخت خشکی تو دست تگرگم

باورکن

همیشه باور کن که من به عشق صادقم

باورکن حرف منو باورکن

که من همیشه عاشقم




نظرات شما عزیزان:

benyamin
ساعت15:46---1 تير 1391
سسسسسسسسسسسسسسسللللللللااااااا اام.ممنون از اینکه بهم سر میزنیپاسخ:خواهش وظيفم دوست عزيز

فرشته
ساعت18:09---30 خرداد 1391
ممنونم ازت ...

پاسخ:خواهش عزيزم


arezoo
ساعت19:49---23 خرداد 1391



گاه گاهی که دلم می گیرد به تو می اندیشم خوب در یادم هست چه شبی بود آن شب! تو همان نوگل دیرینه و من برگ زردی که فتاده است به خاک و من اندر عجب این دیدار که تو بعد از سال ها هم چنان زیبایی! کاش می دانستی که چه کردی با من در همان لحظه که لبریز ز شوقت بودم چشم بر گرداندی و مرا سوزاندی پاسخ:llk,k ucdcl
پاسخ:ممنون عزيزم


مجتبي
ساعت6:38---22 خرداد 1391


بشر در اين دنيا بيشتر از همه موجودات مصيبت و عذاب کشيده ، بهترين دليلش هم اين است که در بين تمام آنها فقط او مي تواند بخندد .



سلام

روزي مملو از خنده و شادي برايتان آرزو ميكنم

سر نميزنيد ؟

منتظرتونم[گل]
پاسخ:وبيشتر ازهمه گريه ميكنه گريه هاش بيشتر از خنده هست


مجتبي
ساعت17:13---15 خرداد 1391
سلام دوست عزيز

ممنون كه دعوتم رو قبول كرديد و بهم سر زديد .

و ممنون بابت لينكتو

شما هم لينك شديد .

اميدوارم اين موضوع سر اغازي باشه واسه ديدن بيشتر شما تو وبلاگم

منتظرتونم پاسخ:ممنون حتما دوست عزيز


رضا
ساعت5:43---10 خرداد 1391
می توان تنها شد

می توان زار گریست

می توان دوست نداشت و دل عاشق آدم ها را ، زیر پا له کرد !

می توان چشمی را ، به هیاهوی جهان خیره گذاشت

می توان صدها بار ، علت غصه دل را فهمید !

می توان ....

می توان بد شد و بد دید و بد اندیشه نمود

آخرش هم تنها ، می توان تنها رفت

با جهانی همه اندوه و غم و بدبختی ...

یادگاری ؟! همه جا تلخی و سردی و غرور

فاتحه ؟! خوب شد رفت ! عجب آدم بدخلقی بود !!!

ولی ای کودک زیبای دلم ، آن ور سکه تماشا دارد :

شهری از مردم آبی سرشار ، آسمانش و زمین ، عین آن شهر

ولی

من و تو با همه ی آدم هاش ، غرق احساس غروریم به عشق !

دل هر آدم عاشق که شکست دل ما می شکند !

همه جا لبخند است و زمین ، مفتخر است به تن سبزی که

ضرب گام من و تو ، بر دلش می پیچد

من و تو خوشبختیم ، ما خدا را داریم

ما غم چلچله را ، وقت بوسیدن دستان بهار

مثل یک شعر قشنگ ، از دلش می خوانیم

ما به باران گفتیم : که کمی آهسته ! غنچه پاک دعا در خواب است

او قرار است که روزی ، روی اندیشه و ایمان ،

بین احساس شکوفایی و آرامش دل

تا دم پنجره سبز خدا ، سبز شود ...
پاسخ:ممنون گلم


arezoo
ساعت11:15---9 خرداد 1391
به هیچ روزی پس ات نمی دهم ،به هیچ ساعتی ، به هیچ دقیقه ای ، به هیچ هیچی ! سخت چسبیده ام تمامت را



پاسخ:ممنون عزيزمممممممممممممم من كي گفتم نامردي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 9 / 3 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com